VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY SLUŽEB GUMPIDO

Společnost GUMPIDO s.r.o. je poskytovatelem digitálních a motivačních služeb pro firmy a veřejnost. Provozuje portál www.gumpido.cz a mobilní aplikaci GUMPIDO, jejichž prostřednictvím nabízí slevové kupóny a organizuje firemní výzvy zaměřené na podporu zdraví zaměstnanců a udržitelných hodnot. Kromě těchto služeb poskytuje i datové výstupy a propagační spolupráce s přesahem do CSR aktivit.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi společností GUMPIDO s.r.o., IČO: 09298495, se sídlem Na pískách 1489/10, Praha 6, PSČ 160 00 (dále jen „Poskytovatel“) a jejími zákazníky (dále jen „Objednatel“) při poskytování níže uvedených služeb:

  1. Zveřejňování kupónů a reklamních služeb na Portálu GUMPIDO a v mobilní aplikaci GUMPIDO
  2. Firemní výzva v pohybu – sledování a vyhodnocení sportovních aktivit zaměstnanců

I. Definice pojmů

Poskytovatel: GUMPIDO s.r.o. jako poskytovatel služeb podle těchto VOP.

Objednatel: Právnická nebo fyzická osoba, která objedná služby Poskytovatele.

Uživatel: Fyzická osoba – spotřebitel, která využívá služby Portálu GUMPIDO a související mobilní aplikace nebo se účastní firemní výzvy.

Portál: Webová stránka www.gumpido.cz a související mobilní aplikace pro iOS a Android.

Kupón: Sleva, výhoda nebo kód, který zveřejní Poskytovatel na základě objednávky Objednatele. Kupóny mohou být určeny k použití online, v zásilkových nebo kamenných obchodech, dle specifikace.

Firemní výzva v pohybu: Interní aktivita společnosti, v níž se zaměstnanci účastní pohybové výzvy monitorované mobilními aplikacemi, jejíž výsledky jsou zpracovávány Poskytovatelem.

Služba: Buď zveřejnění kupónů, nebo realizace firemní výzvy, případně jiná reklamní či datová podpora.

Objednávka: Závazná objednávka služeb učiněná Objednatelem a přijatá Poskytovatelem, která je považována za uzavření smlouvy podle těchto VOP.

Smlouva: Objednávka služeb mezi Poskytovatelem a Objednatelem, jejíž nedílnou součástí jsou tyto VOP.

II. Předmět smlouvy

  1. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli vybranou službu dle schválené objednávky.
  2. Služba může být poskytována opakovaně nebo jednorázově na základě jednotlivých objednávek.
  3. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.

III. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Objednávka musí mít písemnou formu (včetně e-mailu) a je účinná potvrzením Poskytovatele.
  2. Objednávka musí obsahovat:
    • identifikaci Objednatele (název, sídlo, IČO/DIČ, oprávněná osoba, e-mail);
    • zvolenou službu (kupónová inzerce / firemní výzva);
    • souhlas s aktuálním zněním VOP.
  3. Objednatel dává souhlas s použitím svého loga, názvu a popisu produktů/služeb pro účely referencí.

IV. Firemní výzva v pohybu – specifikace služby

  1. Objednatel určí koordinátora výzvy, dodá seznam účastníků a zvolí variantu služby.
  2. Zaměstnanci se přihlašují pomocí přístupového hesla a mohou vytvářet týmy.
  3. Poskytovatel vyhodnocuje data (chůze, běh, cyklistika) a dodá výstupy (tabulky, grafy, prezentace).
  4. Výsledky lze doplnit o přepočet na ekologický nebo charitativní přínos.
  5. Cena služby je sjednána individuálně a odvíjí se od počtu zaměstnanců, počtu výzev a dalších parametrů.

V. Zveřejňování kupónů – specifikace služby

  1. Objednatel dodá text kupónu, podmínky a podklady.
  2. Poskytovatel zveřejní kupóny na Portálu ve sjednaném termínu.
  3. Cena služby může být účtována:
    • paušálně (např. za období);
    • dle počtu aktivovaných kupónů;
    • nebo kombinací obou metod, dle dohody.
  4. Poskytovatel má právo odmítnout nevhodný obsah kupónů nebo požádat o jeho úpravu.

VI. Práva a povinnosti smluvních stran

Povinnosti Poskytovatele:

  1. Zajistit poskytování objednaných služeb řádně a včas dle schválené objednávky.
  2. Informovat Objednatele o jakýchkoliv překážkách plnění.
  3. Zachovávat mlčenlivost o důvěrných informacích.

Povinnosti Objednatele:

  1. Dodat včas veškeré potřebné podklady ke službě.
  2. Uhradit sjednanou cenu ve lhůtě splatnosti.
  3. Zajistit, že dodané podklady neporušují práva třetích osob (viz čl. VII).

VII. Odpovědnost za podklady

  1. Objednatel odpovídá za to, že veškeré podklady, materiály, grafické soubory, texty a údaje, které poskytne Poskytovateli, jsou v souladu s právním řádem České republiky, zejména s právními předpisy na ochranu autorských práv, práv k ochranným známkám, osobních údajů a právem na ochranu osobnosti.
  2. Objednatel prohlašuje, že má potřebná oprávnění a souhlasy k užití těchto podkladů a že jejich použitím Poskytovatelem nebudou porušena práva třetích osob.
  3. V případě uplatnění jakýchkoli nároků třetími osobami vůči Poskytovateli v souvislosti s těmito podklady se Objednatel zavazuje takové nároky vyřídit a Poskytovateli nahradit veškerou případnou škodu a náklady, které mu v této souvislosti vzniknou.

VIII. Platební podmínky

  1. Cena služby je splatná na základě vystavené faktury se splatností 14 dnů, pokud není dohodnuto jinak. Inzerent hradí cenu za objednané služby včetně příslušné sazby DPH.
  2. U kupónových služeb může být cena stanovena buď paušálně, dle využití, nebo kombinovaně.
  3. V případě zpoždění platby je Poskytovatel oprávněn pozastavit poskytování služeb.
  4. V případě, má-li Inzerent sídlo nebo místo podnikání mimo území České republiky a cenu za služby hradí prostřednictvím zahraniční banky, nese Inzerent v celém rozsahu všechny poplatky spojené s takovým přeshraničním bezhotovostním převodem.

IX. Mlčenlivost a ochrana dat

  1. Smluvní strany berou na vědomí, že v rámci plnění Smlouvy mohou získat informace druhé Smluvní strany, které jedna strana ("udělující strana") zpřístupní druhé Smluvní straně ("přijímající straně"), nebo o kterých se přijímající strana během plnění Smlouvy dozví, zejména obchodní a tržní strategie, informace o cenách, prodeji, zákaznické údaje, marketingové plány, podmínky spolupráce, podmínky zakázek a nákupu, jakož i jiné finanční a obchodní údaje (dále jen "Důvěrné informace").
  2. Smluvní strany se zavazují používat Důvěrné informace výlučně pro účely plnění této Smlouvy, a to pouze v nezbytném rozsahu tak, aby se s nimi seznámili jen ti zástupci nebo pracovníci Smluvních stran, jejichž seznámení s Důvěrnými informacemi je nezbytné pro řádné plnění Smlouvy.
  3. Přijímající strana je povinna vynaložit na ochranu Důvěrných informací udělující strany alespoň takovou úroveň odborné péče, jakou vynakládá na ochranu vlastních Důvěrných informací. Tato povinnost zahrnuje za každých okolností zejména přijetí vhodných opatření na ochranu Důvěrných informací proti neoprávněnému prozrazení, kopírování nebo použití.
  1. Závazek mlčenlivosti se nevztahuje na (i) Důvěrné informace, které jsou v okamžiku poskytnutí veřejně známé a tuto skutečnost bude přijímající strana hodnověrným způsobem schopna prokázat, (ii) Důvěrné informace, které se po poskytnutí stanou veřejně známými, pokud takovému zveřejnění nedošlo porušením závazku mlčenlivosti podle smlouvy nebo zákona, (iii) Důvěrné informace, které přijímající strana již vlastnila v době jejich poskytnutí a to bez závazku mlčenlivosti k takovým Důvěrným informacím, přičemž tyto nebyly přijímající stranou získány protiprávně, (iv) Důvěrné informace, které vytvořila přijímající strana, a to nezávisle bez využití jiných důvěrných informací od udělující strany a tuto skutečnost bude přijímající strana schopna hodnověrným způsobem prokázat nebo (v) v případě, že přijímající strana musí zpřístupnit Důvěrné informace na základě zákona nebo rozhodnutí orgánu veřejné správy.
  1. Povinnost mlčenlivosti podle tohoto článku VII. trvá po celou dobu platnosti Smlouvy, jakož i tři roky po jejím skončení.

X. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto VOP nabývají účinnosti dne 1. 1. 2025
  2. Smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb. Řešení sporů mezi Poskytovatelem a Objednatelem, majících původ ve smluvním vztahu upraveném těmito VOP, jakož i souvisejících nároků na náhradu škody z tohoto smluvního vztahu, bude výlučně řešit příslušný český soud.
  3. Změny VOP jsou možné, Poskytovatel oznámí změnu nejméně 1 měsíc před účinností.
  4. Práva a povinnosti ze Smlouvy nebo z její části není Inzerent oprávněn postoupit na třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele.
  5. Objednatel potvrzuje, že před zasláním písemné objednávky Poskytovatelem (článek. III. těchto VOP) se na Portále seznámil s těmito VOP, jejich obsahu porozuměl v celém rozsahu a bez výhrad s nimi souhlasí a zavazuje se je dodržovat; Objednatel zároveň souhlasí s použitím práva České republiky, podle kterého se budou řídit, vykládat a uplatňovat příslušná práva, povinnosti a závazky Smluvních stran upravené v těchto VOP nebo vztahující se na předmět těchto VOP.
  6. Výpověď smlouvy musí být doručena doporučeným dopisem, pokud není dohodnuto jinak. Výpovědní lhůta je 1 měsíc ode dne doručení písemné výpovědi Poskytovateli.

Kontakt: GUMPIDO s.r.o., info@gumpido.cz, www.gumpido.cz



Soubory Cookies

Používáme soubory cookies, abychom zlepšili Vaši uživatelskou zkušenost.